Reclama Skol – Din respect pentru bere

Un spot care mi-a plăcut mult de la prima vizionare. Pardon, de la prima audiție, pentru că-mi amintesc că nici nu eram atentă la TV când a început și mi-a atras atenția discursul. Păcat că nici nu-s sigură că mai rulează acum când scriu despre ele, dar atât de mult a durat până să-l găsesc și online!

Mă rog, poate-i un pic cam prea înălțător pentru categoria de produs, iar domnii ăia presupus bogați par cam cocalari (deși poate asta s-a și vrut dacă e să ne gândim bine la mulți bogați ai României), însă mie-mi place că au ales o abordare mai puțin convențională (chiar dacă nici ei nu s-au putut abține de la cadrul final clișeu cu prietenii la bere).

One thought on “Reclama Skol – Din respect pentru bere

  1. Pingback: Reclama Bergenbier – Trăiește-ți prietenia. O să-ți mulțumești mai târziu | Publicitate românească

Leave a Reply

