Reclama Lidl – Amar y comer, cu tot cu dramă

La TV am ratat-o, dar s-a băgat peste mine când mă uitam pe YouTube la alt spot despre care intenționam să scriu. De fapt, nici nu știu dacă rulează la TV minunăția asta, însă e musai să-i acord puțin timp și spațiu dacă tot a venit singurică la mine 🙂 . Deși, între noi fie vorba, n-aș zice că-i cel mai bun spot Lidl, ori cea mai bună campanie a lor. Însă trebuie să admit că imediat după gândul ăsta am avut niște flash-uri cu frânturi de imagini din Lidl-urile în care am mai intrat și parcă-mi vine să spun că, în ciuda opiniei personale, s-ar putea ca target-ul lor principal să se lipească ușor de izul ăsta de telenovelă…

Oricum, chiar și asta e o abordare foarte diferită față de ce reclame rulează de regulă pe piața românească și singura mea rezervă reală e vizavi de legătura cu ibericii. Eu trăiesc cu impresia că patriile autentice ale telenovelelor sunt prin America de Sud, chit că asociezi ușor specia asta TV cu limba spaniolă.

5 thoughts on “Reclama Lidl – Amar y comer, cu tot cu dramă

  1. Cam așa le-am scris eu:)))

    Bună ziua,
    vă rețin doar 2 minute.

    Există vreo șansă să-mi ascult și eu liniștit playlist-ul pe youtube fără să mă oripilez de câte ori apare reclama voastră cu telenovele?
    Mă refer la https://www.youtube.com/watch?v=6I-rhF_CGKs
    Singura dramă iberică, care ar putea avea loc, ar fi să observ cum din cauza nervilor laptopul sare în monitorul de la pc, iar ambele să cadă pe tabletă și telefon. Mărturisec, într-un exces de maximă empatie față de duduița voastră de la marketing, înnebunită după telenovele, că, norocos cum sunt de fel, e posibil ca în urma acestor acțiuni sistemul audio să rămână intact iar reclama încă să-mi violeze urechile.

    Totuși, mulțumesc, n-am mai avut atât de mult chef de viață de pe vremea reclamelor de la elefant.ro, unde un ciurli burli costumat în elefant încerca să-mi arate că-i imposibil să te cațeri pe pereți dansând.
    În speranța că la relații clienți aveți o tipă la fel de drăguță ca a lor, pot primi și eu ceva tips and trick cu setările google legate de banarea reclamei dvs.?

    Mailul necenzurat ar fi arătat așa:
    să-mi bag ceva în agenția care promovează lidle, duduițele atrase de telenovele nu sunt pe youtube, alea își lasă venele lungi și mestecă covrigi deprimate doar în fața televizorului, dacă vreți reclamă trimiteți-le în poștă dvd-ul cu telenovela, dar vaiii, altă dramă (iberică), habar n-au cum să-l vadă sau la ce să-l vadă, bărbățelul a plecat demult spre o tipă care trăiește viața ei, nu a altora…, e bine totuși că măcar a reușit să-i bage programele în memorie și s-o învețe cu telecomanda.

    Cu respect,
    Marius

  2. :))) O reclamă ca oricare alta, oricum pierdeam același timp să apas skip add însă e mai mult decât evident că am o traumă legată de telenovele=))))

    ”Campania noastra Amar y Comer, pentru promovarea Saptamanii Iberice la Lidl s-a incheiat, asa ca video-urile nu vor mai rula pe youtube.

    Pe viitor insa, pentru a evita astfel de situatii, puteti instala Adblock Plus. Este un add-on pentru browser care va bloca reclamele atat pe youtube cat si pe alte pagini ale browser-ului.

    In functie de tipul de browser folosit trebuie sa mergeti in sectiunea setari -> Add-Ons si sa descarcati gratuit Ad Block Plus. Dupa restartarea browser-ului nu veti mai vedea reclamele niciunui advertiser.

    In cazul in care nu identificati cu usurinta de unde puteti instala add-on-ul, un simplu Google search de tip “add block plus mozilla / chrome” va va ajuta cu detalii.

    Ne pare rau daca mica noastra campanie nu a fost pe placul dumneavoastra.

    Va multumim pentru intelegere!

    Serviciul pentru clienti
    Tel: 0800 89 66 22

    S.C. LIDL DISCOUNT S.R.L..
    Sat Nedelea, Comuna Aricestii Rahtivani DN 72,
    Crangul lui Bot, Km 73+810
    107025 Prahova
    RO 22891860 J29/3212/2007

    http://www.lidl.ro”

  3. Da, asta le-am zis și eu, bine naiba că măcar serviciul clienți funcționează :)))), poate recuperează totuși banii pierduți pe campania youtube=))

Leave a Reply

