Reclama Prigat – Mea Pulpa

Mie mi se pare un spot foarte bun, dar tare mi-e că s-ar putea să aibă un mesaj prea subtil pentru marea masă de consumatori 🙂 . Că, deh, când vinzi suc e bine să vorbești cu toată lumea. Ba poate că ăia foarte educați (care sigur ar prinde aluzia cu mea pulpa) s-au convertit spre trendul hiper-sănătos și se țin departe de sucuri de genul ăsta… Dar mie zău că-mi place!

One thought on “Reclama Prigat – Mea Pulpa

  1. Pingback: Reclama Tymbark – Aici este pulpa | Publicitate românească

Leave a Reply

