Reclama Baterii Caranda

V-am spus eu că s-a lansat un trend pentru spoturi pe această categorie, dar reclama asta particulară e slăbuță rău. Mă rog, n-o găsesc pentru exemplificare, dar dacă vă uitați la cum arată site-ul și (să-i zicem) pagina de Facebook, vă faceți o imagine și despre spot. E în același stil, din punctul meu de vedere, complet depășit. Singurul câștig dintr-un spot foarte fad, desprins ca imagine și text din anii ’90 e că am auzit de un nume pe care nu-l cunoșteam, deși înțeleg că există pe piață de ani buni. Teoretic, dacă mi-a rămas în minte, e cel mai mare câștig, dar s-ar putea ca eu să fiu mult mai motivată ca alții să fiu atentă la reclame (considerând, de exemplu, activitatea mea de aici), așa că nu garantez că și-ar fi atins scopul la scară largă…

Altfel, am tot respectul pentru povestea din spate (deși, din nou va trebui să faceți abstracție de o formă depășită și să fiți atenți la fond):

S-ar putea face lucruri frumoase cu ideea de brand românesc, cu ideea de tradiție, cu povestea omului din spatele afacerii etc. Chiar e păcat că cineva, undeva, n-are disponibilitate sau suficientă creativitate încât să comunice un pic mai altfel, cu atât mai mult cu cât doi concurenți serioși din aceeași gamă de produs au dat deja startul la campanii bune, cu umor.

4 thoughts on “Reclama Baterii Caranda

  1. cred ca are potential, pun pariu ca e un produs mai bun decat…reclama comica, insa in domeniul acesta mai putin conteaza reclama si mai mult recomandarea si mecanicii

    • Habar n-am cum e produsul. Nici nu mă pricep, nici n-am studiat. Dar ori fac afaceri cu statul, ori nu fac câți bani trebuie dacă-s pe piață de atâta timp și singurul nume sonor din domeniu e ROMBAT… Iar spotul în sine tare-mi pare rău că nu-l găsesc. E înfiorător pentru 2014! Chit că-l bagi în categoria ”investiție de 2 lei în producție ca să bagi 100 în difuzare”, tot nu se justifică… Și dacă nu-i deloc memorabil pentru consumatorul obișnuit, inclusiv ăia 100 de lei sunt aruncați pe fereastră.

      • asa este…daca gasesti chiar sunt curioasa, eu nu am vazut nici auzit de ea, oricum vb ta, poate are legatura cu statul, poate sunt traditionalisti, habar nu am.. nu e creativa si originala, dar poate ca …merge la o categorie de public

  2. Pingback: Reclama Baterii Caranda – Magazinul de piese auto | Publicitate românească

Leave a Reply

