Reclama CocoRico

Exceptând glumița cu ”nu vreau să mă dau cocoș” (glumiță destul de la îndemână de altfel), spotul ăsta e un mix reușit între plictisitor, bizar și ridicol. Nici nu-mi dau seama exact cui ar trebui să se adreseze, iar esența mesajului, fără aditivi alimentari, sunt sigură că putea fi livrată și mai altfel… Apropo, eu, consumatorul, știam că buba la carnea de pui e din categoria antibiotice și nu aditivi.

A, iar finalul îmi amintește de seria asta de reclame:

Reclame ceva mai bine făcute, dar care s-au răspândit viral tot pentru ciudățenie🙂

One thought on “Reclama CocoRico

  1. nimic despre reclama romanesca, mi-a intrat pe o ureche si a iesit pe cealalta, dar cea cu panda e foarte…a reusit sa faca dintr-un ursulet dragut, o chestie infricosatoare😦

Leave a Reply

