Campania Vodafone – Dragoste fără limite

Întâi a fost spotul:

Și chiar dacă Alin (protagonistul) spune în reclamă că vrea să bată recordul pentru vorbit la telefon, eu mi-am închipuit că e o expresie. Ei bine, cei de la Vodafone se pare că s-au hotărât să bată la propriu recordul ăsta, cu omologare oficială Guinness cu tot. În momentul în care vă scriu asta cei doi se pare că vorbesc deja neîntrerupt de mai bine de 38 de ore, dar pentru a bate recordul vor trebui să vorbească mai mult de 54 de ore și 5 minute. Au scris despre eveniment bloggeri mari, povestea e verificabilă în orice moment pentru că e transmisă live online, ba lumea chiar a fost invitată să se implice și să le lase celor doi sugestii pentru subiecte de conversație care să-i țină treji. Din câte reușesc să-mi dau seama, e multă lume încântată de idee și trebuie să recunoscă că cei de la Vodafone au împletit cu dibăcie o poveste de dragoste încercată din greu cu testul distanței și o ambiție pentru un record.

Așadar, tehnic vorbind, am suficient de multă apreciere pentru o inițiativă cu adevărat altfel și din multe puncte de vedere e o reușită. În schimb, personal, chiar și după ce pun în paranteză părerea mea nu tocmai grozavă despre relațiile la distanță, nu poate să nu mi se pară forțat demersul de a vorbi non-stop timp de mai mult de 54 de ore. E clar că doi oameni nu prea au cum să facă asta natural, motiv pentru care chiar au nevoie să-și alimenteze ideile de subiecte de discuție cu sugestii din exterior. Și nu în ultimul rând, OK, faci vreo 2 nopți albe pentru un țel măreț, sari vreo 2 zile peste duș (înțeleg că ea, Andreea, stă într-o reprezentanță Vodafone din Timișoara), vorbești cu gura plină (asta nici măcar nu-i cine știe ce păcat în relațiile de cuplu consolidate), dar scuzați-mă, oamenii ăștia n-au nevoie la baie?🙂

2 thoughts on “Campania Vodafone – Dragoste fără limite

Leave a Reply

