Reclama Mennen Speedstick – Păianjenul

Cineva mi-a comunicat astăzi la postarea Antrefrig că ar fi ”cea mai enervantă și tâmpită reclamă văzută vreodată pe televiziunile românești”. Mă rog, dacă e să fim sinceri, eu cred că-i concurență mare în topul spoturilor enervante și tâmpite, iar bietul purceluș albastru, chiar și agresiv și urlător cum e, nu cred că prinde podiumul. Oricum, la așa ceva e mereu și chestiune de gusturi și, uite, de exemplu, comentariul cu pricina mi-a amintit de un alt concurent de nădejde din competiția amintită mai sus:

Mă rog, n-am găsit varianta în română, dar n-am cine știe ce regrete, pentru că sună extra-enervant dublată. În rest, totul e la fel cum ați văzut și voi (a, ba nu, culmea, nu-i fix același produs – la noi parcă promovează un Mennen albastru). Dar povestea în sine e cu același umor îndoielnic și aceleași trăsături exagerate pentru emfaza pe ridicol: păianjenul uriaș, fetele care miaună foarte fals, faptul că n-avea cum să încapă în pumnul eroului namila aia de pe perete etc. Și-mi pare rău puțin, pentru că avea șanse să fie o idee bună, doar că nu înțeleg de ce au optat pentru genul ăsta de execuție…

Sper că n-au încercat o abordare similară Dove Men Care, pentru că lor chiar le-a ieșit simpatică:

Leave a Reply

