Reclama Raiffeisen – Teatru

Am să fiu nesuferită dacă am să spun că nu, nu mă întreb cum a început totul?🙂 Bine, hai să reformulez – cadrele alea de la început care includ întrebarea din start nu sunt suficient de atipice încât să fie cu adevărat provocatoare și să-mi stârnească (mie, cel puțin) curiozitatea. Abia când mai ies din close-up (adică după ce termină naratorul de pus întrebarea) parcă mai pui cap la cap niște lucruri din scenă și devine mai sugestiv că e ceva mai altfel…

În rest, nu știu, povestea asta vrea să fie într-un fel, dar mie nu mi se pare că reușește până la capăt. Rețin că și Raiffeisen a decis să se poziționeze mai uman dacă a ieșit la înaintare cu ”totul începe cu un sfat bun” și spotul chiar e diferit, dar e ceva off la reclama asta. Altfel, strict emoțional, s-ar putea să atingă butoanele care trebuie – chit că au ales un protagonist bărbat, tind să cred că au mizat mai mult pe publicul feminin, de regulă mai sensibil la asemenea povești și celebru pentru gena cheltuitoare (chiar cu bonus de tendință când e fără cash, căci psihologic nu-i simți cum se duc😀 ).

One thought on “Reclama Raiffeisen – Teatru

  1. Pingback: Reclama Das Kaskaval | Publicitate românească

Leave a Reply

