Reclame Lidl

Lidl pare să aibă o strategie foarte interesantă. Presupun că dureros de costisitoare, dar net diferită de oricine altcineva de pe piață și, din moment ce perseverează pe aceeași linie (ba chiar par să amplifice fenomentul), nu pot decât să presupun că vin și rezultatele. Despre ce vorbim? Despre spoturi care vizează produse diferite, campanii limitate și reclame schimbate frecvent. Eram familiarizată cu stilul ăsta la radio, dar duminică am surprins la PRO TV cel puțin 3 spoturi diferite într-un singur calup publicitare (sigur 4 diferite pe parcursul a două calupuri):

(plus încă unul la pijamale parcă?)

Ei bine, n-am pretenția că mă pricep, dar aș pune pariu că promovarea în acest stil la TV costă semnificativ mai mult decât la radio. Pe lângă difuzările propriu-zise (oricum destul de frecvente), categoric sunt o mulțime de bani investiți și în producție! Dacă merită, doar ei știu, însă din ce informații reușesc eu să culeg involuntar, îmi dau seama că, cel puțin pe ”oferte” chiar e bătaie! Și nu vorbim despre orașele din țară care n-au cine știe ce alternative, pentru că n-au și un hypermarket la distanță rezonabilă, ci inclusiv de București unde, oho, e o piață grozav de concurențială! Poate fi un punct în minus faptul că nu găsești produsul X oricând ți-l dorești, însă disponibilitatea asta intrmitentă îl face până la urmă mai dezirabil și vânat atunci când apare…

3 thoughts on “Reclame Lidl

  1. chiar ma gandeam si eu la acelasi lucuru, pentru ca frecventez magazinul si nu mi se pare ca lumea goleste rafturile si mai degraba le intoarec pe dos si se plimba pe la reduceri, pentru ca preturile nu sunt extaroridanare, romanii nu sunt de genul produselor deluxe si asa mai departe.
    chiar nu stiu cat pot sa castige, ca sa plateasca investitia si sa fie si pe profit..

Leave a Reply

