Reclama Redd’s Mojito – Viva la Fiesta

În sfârșit a ieșit cineva din lumea berii mult din zona de confort și a planificat o campanie care chiar iese din mulțime! La fel, apreciez că brandul Redd’s tot experimentează cu arome noi și, deși în mintea mea sună ciudat notele de mentă în bere, până la urmă fix așa mă gândeam și la lămâie până nu demult și uite cât de populară e azi berea cu arome frucrate!

PS: Mi s-a părut interesant că avertismentul tipic care încurajează la consum moderat de alcool a fost înlocuit cu ”nu consuma alcool în timpul sarcinii”. Mă rog, pe mine mă cam irită că nu știu asta chiar toate femeile, dar publicitar vorbind apreciez că par să fie foarte atenți la fel de fel de detalii în actul ăsta de comunicare cu targetul lor principal feminin.

3 thoughts on “Reclama Redd’s Mojito – Viva la Fiesta

Leave a Reply

