Reclama Skoda – Fii Simply Clever

O să spuneți că-s cârcotașă pentru că iar scriu că nu-mi place un spot. De fapt, nu pot să spun neapărat că nu-mi place. E drept, nu mă omor după mixurile lingvistice, dar înțeleg că sintagma ”fii simply clever” e menită să înglobeze sloganul internațional. Și înțeleg de ce nu s-a lucrat la o reclamă care să arate ca, de exemplu, una pentru BMW sau Mercedes, pentru că n-au același target. Se adresează unor oameni cu alt statut, alt buget și alte nevoi decât cei care-și cumpără mașini de lux și probabil că ideea de practic are sens să fie centrală. Apoi, e rezonabilă și paralela cu raftul, dar nu înțeleg care-i povestea cu gogoașa?! M-am uitat la spot de multișoare ori și totuși încă mă bântuie… Așadar, vă rog, dacă aveți orice brumă de indiciu, lămuriți-mă😀

Leave a Reply

