Reclama Carrefour – Prețurile mici stârnesc invidie

În ultima perioadă am fost destul de mult pe drumuri, iar asta m-a cam transformat în consumator de radio. Și nu știu cât de mult urmăriți voi fenomenul ăsta radio, dar cred că pot să număr pe degete spoturile care mi s-au părut vreodată bune, deși, sinceră să fiu, oricum nu-mi vine acum în minte niciunul memorabil. Poate Lidl o mai nimerește câteodată cu poștașul, dar la cât de multe fac e destul de probabil, statistic, s-o dea și-n bară foarte des. Mă rog, cert e că majoritatea reclamelor transmise prin FM mie-mi sună prost și, din păcate pentru Carrefour, spotul radio din campania cu invidia n-a făcut excepție…

Dar uite că spotul TV a ieșit chiar mai prost:

Mesajul în sine nu e rău, dar pentru forma prin care au ales să-l transmită mi-e greu să găsesc alte cuvinte exceptând ”forțat, stupid și pueril”.

4 thoughts on “Reclama Carrefour – Prețurile mici stârnesc invidie

  1. si cei de la selgros aveau o abordare ciudata tare :)) cu carnea lor proaspata si cu ciorapul pe cap

  2. Pingback: Reclama Carrefour – Tabla | Publicitate românească

Leave a Reply

