Reclama EUROVITA – MultiVital A-Z

Presupun că s-a vrut simpatic și cu umor, dar mie mi se pare că a ieșit cam fad… În plus, nu prea înțeleg de ce au ales să bată spre femeia casnică (sau cel puțin eu cam așa înțeleg din spot, pentru că doamnele se îndeletnicesc exclusiv cu de-ale gospodăriei, chit că vreo două protagoniste par a fi îmbrăcate mai office).

Mă rog, până una-alta poate că-i o nișă unde spoturile curajoase fac mai mult rău decât bine, așa că unul mai plat și mai ”cuminte” o fi mai eficient? Nu știu, dar dacă-i vorba de minerale și vitamine, deci de energie, cred că era loc de multă creativitate.

5 thoughts on “Reclama EUROVITA – MultiVital A-Z

  1. Din punctul meu de vedere, reclama creează o idee foarte proastă despre faptul că femeie trebuie mereu sa muncească ca o sclavă și mai presus de asta se afirma că acest lucru este peste capacitățile normale ale unei persoane de aceea trebuie să te îndopi cu pastile. Oricât de amuzant ar fi încercat să fie clar nu le-a ieșit.

    • 🙂 Eu înțeleg de ce au ales să se adreseze femeilor că, deh, încă n-avem modele culturale foarte echitabile pentru cupluri.Iar realitatea din teren arată că femeile se ocupă majoritar de copii, casă, cumpărături etc. pe lângă alea 8 ore și ceva pe care le petrec la birou, deci un plus de energie nu le-ar strica. Și-apoi, zău, câți bărbați știi care să fie preocupați de aportul lor zilnic de vitamina X și mineralele Y? Eu nu cunosc personal niciun bărbat care să ia suplimente (exceptând prafurile alea de proteine sau minuni de genul ăsta pentru sală 😀 ).

      • Tocmai aia e. Că încurajează în special femeile să ia suplimente care normal și sănătos ar trebui prescrise de medic. Și la fel încurajează în continuare chestia asta cu chinuirea femeii(eu asa o percep). Reclama asta la tineri ar suna cam așa: E normal să stai toată noapte în club în aproape fiecare zi și e normal ca a doua zi la facultate sau școală să iti fie super somn, de aia trebuie să bagi în tine 3 energizante. Oricum, poate sunt prea subiectiv.

      • Asta cu auto-medicația e boală mare la noi. Iar cu tinerii, hehe… Este un spot la radio aproape textual în termeni de ”Ce-ai frate? De ce ești fraier și înveți așa mult? Eu iau bla-bla și n-am nicio problemă în sesiune”. N-am reținut la ce minune era reclama, dar era sigur un supliment gen MemoPlus.

Leave a Reply

