Reclama Tic-Tac – Costum de portocală

Când eram mică țin minte că tata mai pleca din când în când în delegație la București și de ficare dată îmi aducea o cutie de Tic-Tac. Poate că astăzi n-ar părea cine știe ce, dar vorbim despre perioada ’91-’92 când în niciun caz nu exista atât de multă varietate pe piața românească, așa că, la vremea aceea, amărăciunea aia de cutiuță cu bomboane albe era o mare bucurie și aproape un deliciu🙂 . Și țin minte că prima dată când mi-a adus Tic-Tac de portocale chiar mi s-au părut WOW!

Ei bine, acum Tic-Tac nu mai e ce a fost și, când am testat la un moment dat sortimentul nou cu căpșuni chiar nu mi s-a părut deloc reușit (deși apreciez că cel mentolat încă seamănă cu ce era odată). Iar reclamele din ultimii ani mi se par adesea ușor ridicole. Și, teoretic, nici asta nouă nu se abate foarte tare de la serie, dar mărturisesc aici că am râs când am auzit partea cu ”vedere la pulpă”:

Leave a Reply

