Lucruri mici care-mi plac 5

Îmi place mult că cerealele Fitness au pe pungă o chestie lipicioasă cu care să ții închisă punga după desfacere, deși la ultimele cumpărături n-am mai găsit-o și sper că n-au renunțat la ea. Mă rog, n-a fost chiar invenția lor, pentru că apăruse de ceva timp găselnița asta și la pungile de orez (inițial la gamele mai scumpe), dar să zicem că ăsta e un produs pe care îl consum frecvent și la el am constatat utilitatea la justa valoare. Și e un lucru mic (probabil cu un cost de producție aproape neglijabil), însă e un detaliu de ambalaj pe care eu una îl apreciez în mod deosebit.

Apoi, dacă tot vorbim despre mâncare, inevitabil se lasă cu recipiente în chiuvetă, așa că nu pot să nu-mi amintesc de ceva cu care umblu zilnic – detergentul de vase. Sunt pe piață nșpe sortimente, dar eu nu mi-am pus niciodată problema de a alege altceva în afară de Pur sau Fairy. De fapt, mie, în calitate de consumator, mi se pare net superior produsul Fairy, însă Pur este alternativa ambalată și în varianta cu pompiță, așa că, cel puțin o dată pe an, am să cumpăr un Pur în loc de Fairy, doar pentru că vreau sticla cu pricina care e mult mai ușor de folosit în ”fluxul tehnologic”. Dar după ce se termină Purul, îmi pare rău dragă Henkel, dar sticla se tot umple la loc cu Fairy până-i vine vremea plasticului să fie schimbat…

Și dacă tot vorbim de ambalaje și de sticle, mi-am amintit că Pepsi a lansat, sub sloganul ”ești pe plus”, 4 sticle noi de 1,25l, 1,75l, 2,25l și 2,75l. Sincer, la Coca-Cola am înțeles cât de cât care a fost ideea cu doza de 2 lei, pentru că avea un format bun de pus în buzunar, deci o utlitate ceva mai concretă. În rest, când vine vorba de volume de sticle, cred că singurele asocieri pe care le fac eu, consumatorul, sunt cu sticlele de 2,5l care prevestesc sărbătorile 🙂 și dorința mea nerostită până acum de a găsi apă plată la 1l (pentru că uneori 0,5l e prea puțin, dar 2l e prea mult). Oricum, am încredere că Pepsi e genul de companie care chiar investește în cercetare și presupun că oamenii și-au făcut bine calculele pentru lansările astea (deși ideea de a fi pe plus cred că ar avea sens mai ales dacă prețul pentru volumele un pic mai mari ar fi similar de prețul concurenței la volumele standard apropiate):

One thought on “Lucruri mici care-mi plac 5

  1. Pingback: Reclama pentru Bere Timșoreana – Darul Berarului | Publicitate românească

Leave a Reply

