Doamna Teo

Din punctul meu de vedere, Teo Trandafir este o femeie foarte inteligentă, puternică, citită, cu umor și cu o sumedenie de alte calități care au consacrat-o, în timp, ca om de televiziune. Și mă îndoiesc că ar putea cineva să spună că n-ar fi talentată în nu știu câte feluri din moment ce a rezistat testului timpului și clar nu s-a încadrat niciodată în tiparul frumuseții ”clasice” care dă bine pe sticlă și atât.

Pe de altă parte, este acuzată adesea că ea a deschis cutia Pandorei și a fost precursorul ”manelizării” televiziunii. Sinceră să fiu, cred că mai degrabă mă uitam la matinalul cu Mircea Badea când eram micuță tare, iar în rest n-am urmărit cu atenție sau regularitate emisiunile ei nici când era foarte pe val la PRO TV, așa că n-am pretenția să pot emite judecăți de valoare vizavi de subiectul ăsta (și oricum cred că încă sunt într-un segment de vârstă destul de departe de audiența principală). Însă pot să vă spun că, mai ales pentru că e un om ușor de plăcut, m-am bucurat anul trecut când a revenit în viața publică. De fapt, m-am bucurat când a apărut blogul, pentru că mi-a plăcut cum scrie – sincer, autentic, cu emoție. Ba, apropo de ”ce vrea publicul”, am citit cu mare plăcere asta și cred că dintre primele postări v-aș recomanda-o pe oricare pentru lectură.

Bine, întâi a apărut blogul, iar apoi a apărut și emisiunea de la Kanal D. Habar n-am dacă a fost o mișcare calculată sau dacă cineva a fost inspirat și a întrezărit oportunitatea atunci când Doamna Teo a dat semnale că ar fi pregătită din nou să se expună. Cert e că acum a revenit și la TV, deși despre emisiunea de la Kanal D nu pot să am vreo părere, pentru că n-am văzut nici măcar 5 minute. Dar pot să vă spun că blogul încă îl urmăresc, deși doar prin feed-ul de noutăți de pe Facebook, deci de la distanță. De ce? Pentru simplul fapt că nu mi se pare că l-ar mai întreține ea și a început să fie populat de conținut care pe mine nu mă atrage absolut deloc (horoscop, diete-minune, remedii naturiste etc.).

Din păcate, în calitate de om care scrie mult pentru online, înțeleg de ce. E suficient să citești în diagonală o mostră de comentarii la postările de pe Facebook și devine foarte clar cum arată targetul, iar dacă vrei să supraviețuiești te adaptezi și postezi ceva potrivit pentru audiența ta… Mie-mi pare rău că s-au rărit atât de mult postările consistente și că teotrandafir.com a devenit un fel de agregator de content banal (dar ușor de digerat și s-ar părea că foarte ”engaging”), însă chiar îmi explic de ce. Și asta chiar fără să pun la socoteală că încep să apară, discret, semnale că online-ul începe să bată și TV-ul

Leave a Reply

