Reclame la absorbante – Always și Libresse

Sunt luni bune de când mă tot foiesc dacă să scriu despre asta sau nu, deși am tot văzut pe ici, pe colo discuții chiar aprinse pe tema acestei campanii. Și-mi dai seama că dacă mie, un particular anonim cu un blog, mi-e atât de dificil să abordez tema asta, cu siguranță e o provocare să te ocupi de așa ceva ca agenție. E un subiect oarecum tabu și cam ține de intimitate, așa că e greu să-l ambalezi de așa natură încât să fie digerabil de marele public…

Bine, una dintre problemele cu spotul ”fără vată” era că părea să fie un indicator al lipsei de educație de care ar suferi unele femei/fete din România și, sinceră să fiu, mie mi s-a părut un demers destul de curajos. Apoi, Always întotdeauna a investit în campanii de informare și țin minte că eu de la ei am cam aflat de toate când ne-au adunat pe noi, toate fetele de clasa a IV-a din Școala X în Sala de festivități, și ne-au explicat ce și cum, cu desene, mostre, calendare și o mulțime de materiale informative utile. La fel, apreciez că fac asta în continuare. Nu știu dacă mai merg prin școli, dar sigur s-au adaptat și la mediile moderne și am văzut că e plin canalul lor de YouTube de fel de fel de sfaturi exprimate de chipuri cunoscute și prietenoase.

Însă trebuie să recunosc că am ajuns să scriu despre asta pentru că am dat peste noul spot Libresse. Culmea, nu la TV, ci tot într-o discuție aprinsă pe undeva, într-o discuție în care majoritatea se cam declarau oripilați. Ei bine, și eu am sentimente cam mixte și pot să apreciez că au încercat o cu totul altfel de abordare, îndrăzneață și cât de cât cu umor, însă cred că e un pic peste ce poate digera publicul (destul de conservator) din România:

7 thoughts on “Reclame la absorbante – Always și Libresse

  1. azi am vazut-o si eu pe un blog, pentru prima data, se pare ca sunt cam prost informata in ultima vreme, oricum ma pregatesc sa o pun si eu pe blog, fara prea multa barbologie, caci spune multe :)))
    E curajoasa, dar e chic 🙂
    Singura faza greu de digerata e chiar ultima gagicuta extaziata :))) asa ceva nu vezi in fiecare zi :))

    • KOKO, o fi, dar uite că numai aici, la postarea mea, văd statistici record pentru ea. Așadar, provocatoare cum e, a ajuns la ochii și urechile multora, iar în final s-ar putea ca asta s-o facă și eficientă. Presupun că și-au asumat din start că un anumit procent din piață va respinge complet ideea, dar restul… Restul s-ar putea să fie câștig.

Leave a Reply

