Reclama Salam Săsesc – Cris-Tim te face SUPERSTAR

Ummm… Cum s-o zic elegant? Fetița din reclamă era mult mai drăguță când era micuță? 🙂 În plus, în condițiile în care acum nu e cine știe ce vedetă, deci nu se poate spune că s-a lansat cu spotul respectiv, nu știu exact care e ideea. Presupun că doar mizează pe fixul unor părinți că odrasla lor chiar e cea-mai-cea și pe oarece vanitate care i-ar motiva să-și dorească să-l vadă pe cel mic la TV… Mă rog, poate nu înțeleg eu niște lucruri, pentru că încă n-am copii, dar în general oricum mi se pare o practică foarte discutabilă din punct de vedere etic să folosești copii în demersuri care țin de promovare (și oricât ar suna de ciudat, părerea mea se menține și pentru produsele care țintesc direct spre intervalul mic de vârstă):

PS: Scoateți și voi din descrierea de pe YouTube un i din ”membrii” (”În fiecare săptămână, publicul şi un juriu format din 4 membrii, vor alege câte doi caştigători. La finalul concursului, cei mai talentaţi 8 copii vor fi selectaţi să joace în noua reclamă Salam Sasesc”).

5 thoughts on “Reclama Salam Săsesc – Cris-Tim te face SUPERSTAR

  1. O reclama foarte buna, dar nu cea actuala, cea veche e frumoasa. Acum, e o reclama si o campanie foarte urata, cel putin asa mi se pare.

  2. Buna ziua. Chiar este o campanie foarte urata. Se fura voturi, concurentii preferati ai cristimului ajung in top 5 in ultimele 2 zile de concurs ale saptamanii, iar regulile concursului sunt incalcate la greu. Raspunsurile la acuzatiile trimise de concurentii nedreptatiti, sunt amenintatoare si batjocoritoare. Ca sa va dati seama cam cum se deruleaza campania, mai jos aveti filmulet, care descrie perfect saptamana a treia din concurs. Sper sa va placa 🙂 https://www.youtube.com/watch?v=Lswz-a9-6xM&feature=youtu.be

    • Mădălina, ummm, ce să zic? Comentariul tău îmi dă de înțeles că totuși campania atrage niște oameni și chiar niște oameni implicați 🙂 În rest, sigur, e neplăcut că nu ai cea mai bună experiență cu asta, dar n-am cum să am nicio părere vizavi de felul în care s-au organizat, pentru că n-am urmărit deloc detaliile…

  3. Pingback: Reclama Cris-Tim – Salam Săsesc | Publicitate românească

Leave a Reply

