Vine Paștele!

Sincer, nu știu exact pe cât e Paștele anul ăsta, dar mi-e clar că se apropie. Și nu mă bazez pe cetele de iepurași din ciocolată care au apărut la loc de cinste în magazine și nici pe faptul că de dimineață era să-mi pice în freză un cap de mop când mergeam agale pe trotuarul din fața blocului. În schimb, mă bazez pe numeroasele reclame la pastile care au început să ruleze cu mare spor pe toate posturile. Am văzut sigur spoturi la Dicarbocalm (cel cu interiorul și exteriorul, de altfel destul de bun, dar nu e disponibil pe nicăieri online), Fiobilin, Espumisan (deși parcă nu chiar ăsta se difuzează zilele astea la TV):

Essentiale Forte N:

Și nu-s chiar sigură, dar parcă am auzit și câte un Mezym, Triferment sau Colebil (iar dacă n-am auzit, pun pariu că am să aud cel puțin de unul din cele 3 în următoarea perioadă). La urma urmei, de ce nu? Imediat după Paște va exista o cerere uriașă pentru pastile menite să rezolve complicații digestive și mi se pare normal ca marii jucători de pe piață să se asigure din timp că suferinzii sunt familiarizați cu numele pastilelor produse de ei și nu de alții atunci când ajung la farmacie.

Leave a Reply

