Reclama Heineken – Odiseea

Categoric Heineken comunică altfel decât orice altă marcă de bere, iar spotul curent mi se pare chiar mai bun decât orice altceva au mai făcut până acum. E antrenant, simpatic, spune o poveste, are umor și inclusiv mesajul e unul cu ecou. Chiar un pic motivațional, pentru că da, fiecare avem un talent aparte (și, între noi fie vorba, unii nu și-l descoperă deloc întâmplător după mai multe beri 😀 ).

Dar pe cât de mult îmi place reclama, cred că asta îmi place chiar mai mult:

One thought on “Reclama Heineken – Odiseea

  1. nu o stiam, de fapt cred ca nu am avut rabdare sa ma uit la ea, dar acum vad ca e super tare…. heineken e heineken, reclama asta mi-a facut pofta de o bere :)) la a doua ma refer

Leave a Reply

