Reclama Fanta – Play Now

Gata, e oficial! Am îmbătrânit! În mai puțin de 3 săptămâni am să împlinesc 26 de ani și deja constat că nu mai sunt prea conectată la niște tendințe. Altfel nu-mi explic de ce reclama asta de la Fanta mi se pare forțat de entuziastă și cu umor îndoielnic. Dar e genul de situație în care aș evita să judec prea aspru, pentru că-mi dau seama că nu prea sunt în core-target. De fapt, dacă mă gândesc bine, parcă seamănă ca stil cu ceea ce se difuzează pe Disney Channel (pentru copiii mai mari și adolescenți) și, chiar dacă eu n-am niciun fel de simpatie pentru genul acela de program TV, îmi dau seama că probabil în forma asta ajunge eficient mesajul la liceenii de azi, ceea ce înseamnă că și spotul ăsta vorbește pe limba lor:

Oricum, e rebel, e jucăuș, e cu party și-n rest îmi asum că e percepția mea alterată când vine vorba de formă🙂

4 thoughts on “Reclama Fanta – Play Now

  1. multe ne mai depasesc e la ceva vreme, vad ca orice e o distractie astazi, de la o felie cu pate pana la modafen

  2. Pingback: Reclama Fanta – Noua aromă de zmeură și fructul pasiunii | Publicitate românească

Leave a Reply

