Reclama Pate Bucegi Vegetal – Oda Bunului Simț

Dacă ați mai citit pe aici probabil că ați văzut că-mi dau toată silința să nu scriu chiar (numai) de rău nici despre spoturile mai puțin inspirate, iar asta din 2 motive: pe de o parte chiar și la cele mai proaste reclame s-a depus efort (iar munca, fie ea și brută, poate fi apreciată) și pe de altă parte uneori sunt eu atât de departe de target încât s-ar putea să presupun complet incorect că mesajul nu se transmite eficient la cine trebuie.

Ei bine, spotul ăsta clar nu mă încântă, dar apreciez efortul din spatele unui jingle personalizat și mi se pare foarte inspirat că au făcut asta pe aproape de începutul Postului. Totuși, parcă e un mesaj cam naiv și pe ici pe colo chiar mi se pare că are fracturi de logică – ”dacă mănânci sandvișuri bune faci și fapte bune”? Nu, stați, așa e. Faci fapte bune pentru că împarți sandvișurile cu pricina cu necunoscuții, doar ești invitat să fii drăguț cu ei, nu? Dar ești atât de drăguț încât eu aș zice că te cam bagi în spațiul lor personal, ceea ce (după reperele mele) s-ar cam îndepărta de ideea unei ode a bunului simț, cum au numit-o ei…

Leave a Reply

