Reclame la bere – Reci și printre troiene

Presupun că aici o să se vadă clar că nu-s băutoare de bere și că n-am nici măcar noțiunile de bază când vine vorba despre licorile din hamei, dar nu pot să nu-mi amintesc cum mă lua tremuratul cam luna trecută pe vremea asta când afară-mi ajungeau troienele sub nas și în casă vedeam spoturi cu bere RECE:

E drept că suspectez că cele două spoturi au apărut din motive foarte diferite și, la drept vorbind, exceptând faptul că ambele fac reclamă la bere și includ laitmotivul lui rece, chiar comunică foarte diferit. Reclama Bucegi vorbea despre lansarea dozei și a transmis mesajul chiar artistic, cu mare atenție la detalii și de-a dreptul sofisticat din punct de vedere vizual. În schimb, reclama Neumarkt e mult mai directă și mai puțin rafinată, dar abia pe ea o suspectez că a apărut special cu ocazia nămeților…

Altfel, sigur, nu-mi închipui că berea s-ar bea și caldă, dar cred că pur și simplu am presupus până acum că scade consumul de bere pe timpul iernii și scade atât de mult încât nu prea se justifică investiția în publicitate. Deși, în timp ce scriu asta, îmi dau seama că dacă aș avea dreptate și chiar sunt puțini consumatori de bere constanți pe tot parcursul anului, n-ar strica deloc să fie canalizați spre o marcă anume…

Și da, înțeleg acum că berea se bea musai rece. Foarte rece. Iar pe pasionați nu-i sperie nici gerul aprig🙂

One thought on “Reclame la bere – Reci și printre troiene

  1. Pingback: Reclama Neumarkt – Bere rece ca iarna | Publicitate românească

Leave a Reply

