Panotaj stradal – Teasing

În urmă cu vreo 2 săptămâni am parcurs o bună parte din E85 și mi-au sărit în ochi din când în când niște panouri verzi, de regulă cam în mijlocul câmpurilor, cu următorul mesaj: ”Care este cea mai importantă meserie din lume?„. Mesajul era singur-singurel pe panou, fără nicio altă siglă, nume sau referință. Și recunosc că-s grozav de curioasă 🙂

Speram ca măcar pe Internet să mai găsesc vreo informație în plus, dar nu am dat peste nimic relevant… Din păcate, dacă într-adevăr e o campanie de teasing, tare mi-e că n-am să aflu continuarea, pentru că nu știu dacă următorul meu drum se va sincroniza cu următorul mesaj. Și oricum mi-e greu să cred că e așa, doar o invitație la meditație, pentru că asemenea afișare costă, chit că e în mijlocul câmpului. Așadar, vă rog, dacă aflați voi ceva între timp, dați-mi de veste aici, într-un comentariu.

Altfel, în lipsa altor informații, primul meu impuls e să spun că meseria de părinte e cea mai importantă din lume, dar considerând amplasarea panourilor, n-ar prea avea sens să fie ăsta răspunsul. Mai degrabă aș tinde spre răspunsul agricultor, răspuns justificat și de faptul că, până la urmă, e vital pentru om să fie hrănit. Dar asta e pură speculație și, of, fir-ar să fie, mie-mi cam plac certitudinele! 😀

2 thoughts on “Panotaj stradal – Teasing

Leave a Reply

