Reclama Sentimente.ro

Nu pot să nu constat că încep să apară mai des la TV spoturi care promovează platforme online și primul meu impuls e să spun că n-au scos nasul în mediul potrivit. Până la urmă cel mai la îndemână e să ajungi pe un site dintr-un click, deci tot dintr-o referință online. Și totuși, considerând că un spot TV costă bani buni, ar fi de presupus că oamenii își fac bine calculele înainte să facă pasul. E drept că și o campanie online făcută riguros poate să te coste serios, însă în mediul ăsta există și soluții mai puțin costisitoare, ba chiar și câteva soluții gratuite. Oricum, un motiv foarte bun pentru care ai face publicitate la TV pentru un site cred că ar putea fi atragerea unui public nu foarte activ de regulă pe Internet. Iar asta mă face să mă gândesc la o anumită categorie de vârstă și, la drept vorbind, matrimonialele clasice din ziar erau mai degrabă cu domni și doamne ”fără obligații” destul de trecuți și trecute prin viață (luați aminte că n-am spus nimic despre matrimonialele contemporane care par să fie aproape exclusiv anunțuri de escorte și/sau saloane de masaj).

Firește că mi-ar fi plăcut să aflu dacă am nimerit-o cu vârsta (pentru că protagoniștii spotului mă cam contrazic), așa că am căutat câte ceva despre sentimente.ro. Din păcate, Alexa (cel puțin în varianta gratuită) nu divulgă informații despre vârstă, însă confirmă că platforma are nevoie de o schimbare, pentru că în acest moment sunt în scădere și timpul petrecut pe site și numărul de pagini vizualizate, iar singurul lucru în creștere e fix singurul pe care nu ți l-ai dori așa – bounce rate-ul.

Apoi, spotul în sine mi se pare destul de scurt și la obiect și, chiar dacă nu știu cât de riguroasă e statistica lor cu 1 din 5 relații care începe online, mi se pare credibilă informația. La urma urmei, încă din epoca mIRC-ului (începutul anilor 2000) omuleți de peste tot din lume și-au găsit jumătățile în spatele unui alt ecran. E drept că-i cu dus și întors genul ăsta de întâlnire, dar câtă vreme relația aia nu rămâne etern în cadru online, nu mi se pare cu nimic mai prejos să întâlnești așa un om potrivit decât în club sau prin prieteni sau mai nu știu cum. Să fim serioși, la început cu toții încercăm să proiectăm o imagine cât mai favorabilă, chit că ne expunem printr-un profil web ori că ne extra-aranjăm pentru o întâlnire și ne ținem în frâu ”piticii” :).

Totuși, mi se pare interesant că au vrut să transmită explicit mesajul că e OK să întâlnești pe cineva online, de unde eu deduc că ar exista un oarece stigmat în a recunoaște că te-ai cunoscut cu alesul/aleasa pe nu știu ce site/chat. Aproape că-mi amintește de George Costanza din Seinfeld care era convins că n-a fost niciodată într-o relație reușită, pentru că niciodată n-a avut o poveste ”WOW!” despre cum și-a cunoscut partenera. Asta e… Într-adevăr, lumea s-a schimbat și poate că e posibil să avem și dragoste la prima vedere de profil 🙂

Și încă un aspect aparte al mesajului mi se pare menționarea explicită a trei categorii de ”merite”: ”cele mai multe relații, întâlniri și căsătorii din România”. Chiar e interesant că au observat cum unii caută relații pasagere, alții vor fiorul începutului din primele întâlniri, iar unii îl vor pe ”fericiți până la adânci bătrâneți”:

PS: Dacă nu vă place spotul, poate apreciați asta (apropo de relațiile contemporane):

Advertisements

9 thoughts on “Reclama Sentimente.ro

  1. Nu poti intalni nimic serios pe acest site, e plin de barbati casatoriti care vor doar relatii sexuale pasagere, cu cat mai multe femei. Ei n-au nici un fel de standarde, nu se implica emotional si intretin relatii sexuale neprotejate cu orice femeie le cedeaza. Nu se promoveaza decat curvarasia, iubirea si relatiile serioase fiind doar o iluzie.

    • Ana, recunosc că n-am avut curiozitatea să şi navighez pe platforma cu pricina, dar presupun că are şanse mari să fie ca-n viaţă :). Şi dacă întâlneşti un tip într-un local sau cine ştie unde în real sunt şanse să fie însurat sau neserios. Poate măcar pe site-ul cu pricina se arată mai clar şi mai repede adevăratele intenţii, pentru că auto-cenzura e mai jos, ajutată de protecţia ecranului? Altfel, reclama nu minte… Vorbeşte şi despre simple întâlniri sau relaţii (cate pot foarte bine să fie şi pasagere, adulterine etc. câtă vreme partenerii consimt).

  2. Problema lor e ca nu permit utilizatorilor niciun fel de interactiune daca nu platesc abonamentul lunar. Si cum romanii nu prea sunt obisnuiti sa plateasca pt astfel de servicii, cauta alternative gratuite (gen matrimoniale.ro, 4vip.ro etc)

    • E normal ca oamenii să încerce să-și scoată banii dacă tot investesc, dar da, știu bine că mai e mult de lucru la educația românească din spațiul serviciilor. Încă e multă lume care nu pricepe că, dacă se folosește de un serviciu, e firesc să și plătească pentru el. N-are cum să fie totul ”moca”; doar nici ei n-ar munci gratis, nu? 🙂

  3. Pingback: Cum mai castiga unii bani facand reclame idioate | George Fedorovici

  4. Nu ma mir ca nu va e rusine. Luati destui bani de la publicitate si mai vreti si din buzunarul nostru. Prosti sunt cei care dau ca site-uri sunt destule la liber. Mai intrati si voi oameni buni pe hi5, pe tagged si altele si ar trebui sa ne stergem toti de pe site-urile care incep sa taxeze, sa nu mai ia bani nici pe reclame…nemaiavand membri

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s