Volksbank – Jurnal de motan

Când v-am scris ieri despre rețelele de socializare intenționasem la un moment dat să vă exemplific partea cu echilibrul dintre atractiv și relevant printr-o paralelă dintre șuruburi și pozele cu bebeluși. Adică, dacă tu vinzi șuruburi, va fi destul de nepotrivit să postezi pe pagina afacerii tale poze cu bebeluși, chit că masele par să aprecieze grozav genul ăsta de conținut. Desigur, excepția de la regula asta ar fi în condițiile în care ai reuși să stabilești o legătură creativă între șuruburi și bebeluși, dar de regulă și asta poate ține la o postare, două, trei…

Ei bine, Volksbank pare să fi reușit să creeze o legătură trainică și foarte creativă între un produs bancar și Mikado, ”împăratul și purtătorul de cuvânt al felinelor de apartament de pretutindeni”. Și dacă e s-o zicem drept, pozele cu pisici s-ar putea să fie un pic peste pozele cu bebeluși la capitolul popularitate, așa că ideea e grozavă! 🙂 Bine, pagina pare să fi apărut spre începutul lui decembrie, dar a început să se populeze la finele lui ianuarie, iar legătura explicită cu Volksbank a apărut probabil în ultimele zile, considerând că actuala poză de copertă (cu sigla aferentă) a fost postată pe 3 februarie (și tot cam pe atunci am început și eu să dau peste Jurnalul de motan, prin postări sponsorizate). Oricum, mi se pare un parteneriat foarte fericit și chiar s-ar putea să ajute faptul că reclama nu e chiar agresivă sau că intrările din jurnal sunt cel mult advertoriale foarte discrete.

Normal, v-am mai spus că eu apreciez oricând campaniile mai altfel, așa că asta n-are cum să nu-mi placă! Și-n plus, chiar e la ani-lumină de Dansul Bucuriei 🙂

Leave a Reply

