Reclama Neumarkt – Picătura de muștar

De multă vreme vreau să scriu și despre spotul cu picătura de muștar, dar nu l-am găsit online. Azi am căutat mai riguros. Tot nu l-am găsit. Dar am găsit alte patru înfrățite:

Sincer, mie tot cel cu picătura de muștar mi se pare cel mai simpatic și presupun că nu întâmplător l-au ales pe acela să ruleze la TV. Referința e clară că, deh, micii merg cu berea, dar are și un pic de profunzime🙂. Iar dintre celelalte, cel cu pensia se apropie binișor. În rest, nu știu, poate Rambo a rămas într-adevăr un reper pentru bărbații de un anumit fel (bărbați care probabil fac parte din core-target-ul Neumarkt), referințele la fotbal merg și ele cu bere, dar moneda și trenul… E un apropo la devalorizare?😀

Oricum, o campanie la bere mai altfel, bine conturată în jurul sloganului ”gust puternic și amărui”, iar dacă ar fi să găsesc un cusur reclamelor ar fi începutul prea lent. Știu că are valoare stilistică, dar chiar 20 de secunde fără acțiune parcă-s prea multe.

Leave a Reply

