Spot Volksbank – Dansul Bucuriei

Dacă ieri am mai putut să scurm un pic și să găsesc o dâră de profunzime în spotul cu maioneza, azi am dat la Arhi peste minunăția asta care e pur și simplu ”WOW!”:

Zău că am încercat să caut și pe site-ul lor un pic de ceva de care să mă leg ca să scriu cumva și de bine, însă nu prea e clară legătra dintre ”Dansul bucuriei” și vreun produs Volksbank.

Așadar, oameni buni, what the fudge?😀 A fost ideea vreunui șef și pur și simplu n-a putut să se opună nimeni pe drum sau ce?🙂

8 thoughts on “Spot Volksbank – Dansul Bucuriei

  1. am cautat cu emotie cine e “vinovatul” :)) e o echipa de fapt, deci mai multi oameni, cu mai multe idei, un mic haos, dar in sine, are sens. Punerea in practica e un pic ciudata, poate nu suntem noi prea deschisi la problemele casnice. Deci ma fericesc si eu de fericirea lor :))

  2. hm, nu inteleg deloc ce spui cind zici ”forma” sufera. ce anume? vorbim de production value? de look? set design? nu discut aici conceptul sau ideea din spate, ma refer exclusiv la felul cum a fost ambalat

  3. Pingback: Volksbank – Jurnal de motan | Publicitate românească

Leave a Reply

