Reclama Univer – Grădinarul și Maioneza

O știți pe aia cu ”dafuq did I just see?!”? Gen 😀

Dar pentru că nu-mi place să scriu exclusiv de rău, insist să caut profunzimile și cred că pe undeva s-ar putea să fie vorba despre chestii serioase de viață – alegeri, compromisuri, dorințe puse în balanță… Deși, sinceră să fiu, nici măcar profunzimile astea căutate dinadins nu prea ajută cauza reclamei, pentru că n-au nicio treabă cu maioneza :). Sau nu știu, dacă mi-a scăpat mie ceva, aștept oricând alte păreri și completări.

PS: Nici sloganul ”alege calitatea” nu știu dacă e cea mai inspirată alegere, pentru că, hai să fim serioși – maioneza de calitate e aia făcută în casă din ouă. Maioneza la tub e un mix de aditivi, conservanți, agenți de îngroșare etc. E drept că poate fi un mix bun la gust (și în funcție de combinație poate mai potrivit la gust decât maioneza de casă), dar mi-e greu să asociez produsul cu ideea de calitate. Sau e calitate prin comparație cu alte specii de maioneză de pe piață? 🙂

Advertisements

18 thoughts on “Reclama Univer – Grădinarul și Maioneza

  1. :)) chiar aveam de gand sa scriu ceva comentarii pe blog, despre reclama asta, vad ca mi-ai luat-o inainte, oricum ar fi, se petrece ceva acolo, in reclama, care ma depaseste, stii.
    Pana la urma e un mic copy paste.
    Reclamele lor sunt asa, rupte, bucati de idei care nu se leaga, sa-i zicem mozaic urat!
    Iar gradinarul… nu stiu… :))) ma lasa fara cuvinte :))

  2. Pingback: Spot Volksbank – Dansul Bucuriei | Publicitate românească

  3. Reclama cu pricina mi-a parut sifilitica de la inceput si o ingaduiam cu resemnare mioritica in timpul vreunui alt program pe care-l tot intrerupea. Insolitul asocierii de presupuse ideatii si simboluri nu prea mi-a dat framantari sau ambitii rebusistice. Vazand insa ca altii s-au ingrijorat deja ca nu-i dibuie talcul aparent emetic, s-a trezit in mine salangerul in hermeneutica. Pesemne ea nu se lasa ispitita, ademenita de orice cazatura -gradinarul languros, prin.extrapolare orice maioneza de doua parale – ci se calauzeste dupa CALITATE -adica, prin antiteza, barba-su, alias maioneza Univer. Poate ca Ispirescu a exagerat punand:-o pe fata imparatului sa-i marturiseasca lui ta-su ca-l iubeste ca pe sarea in bucate. Aia din reclama il asigura probabil pe barba-su cu ochi scaldati in lacrimi, ca-l iuibeste ca pe maioneza Univer.
    Uf, parca-mi da si mie o lacrima !

  4. Si-apoi, e o premiza catre imbogatirea panopliei cuplurilor celebre: Samson si Dalila, Antoniu si Cleopatra, Tristan si Isolda, Felix si Otilia, Lolek si Bolek, Acul si barosul, Maioneza si gradinarul.
    Na, ca i-am uitat pe Mihaela si Azorel. Ptiu !

  5. Pana la a-mi starni arsenalul intuitiv de a da vreun sens reclamei, am remarcat un amanunt care n-are cum sa treaca neobservat. Reclama e ori ardeleneasca, ori protagonista e ardeleanca, fie si unguroaica din Ardeal. Ea zice: “Noi am ales calitatia”.
    Poate fi si o reclama ungureasca cu autotraducere tip “Google”. Mai stii ?

  6. O intrebare ingenua izvorata instantaneu din setea neostoita de cunoastere: ”dafuq” din mult mai sus enuntatul ”dafuq did I just see” inseamna cumva WTF, adica “what the fuck” ? Ce oribilitate. Greu de digerat. Mai digerabila e maioneza.

  7. M-am luminat:
    “Memă este un termen introdus în anul 1976 de către Richard Dawkins și se referă la o unitate de informație culturală, capabilă de a se propaga de la o minte la alta.”
    Personal, eram la o cura de dezintoxicare de grosolanii. Abuzurile, bata-le vina !
    Mancam sanatos si injuram sanatos. Sigur, optiunea a doua e facultativa.

  8. Revenind insa la subiectul publicitar, a rulat pe ecrane un film indian din 1969 turnat la Bollywood,”O floare si doi gradinari”( Ek Phool Do Mali ), In Romania, pe atunci lacrimile erau ieftine si toate gospodinele faceau o ofranda lacrimogena la filmul asta ca intre doua cepe sacrificate pe altarul tocanitei.
    Cum se reactioneaza insa la versiunea contemporana autohtona “O maioneza si un gradinar” ?
    Pacatele mele !

  9. Nu stiu pe ce site am intrat si tihna cui am tulburat-o, dar constat ca sunt semne de viata si nimeni inca nu m-a gonit dandu-mi un sut electronic in fundul virtual.. Inseamna ca exista oxigen, si inca destul. Sunt si nutrienti, iacata, maioneza, Dumnezeu mai stie cine s-o hhrani cu ea. Arta peroratiei e un exercitiu bun, cred eu si numai eu, pentru propasirea artei conversatiei. (Elena Vulpescu, whoever she would be, n-are niciun amestec in toata trebsoara asta).

  10. Am pasul lin si ochiul ager. Nu calc pe coada decat daca nu disting bine capul. Nu-s motive de-ngrijorare.

  11. Unfortunately or, conversely, luckily, I’m eager to talk and do myself reasonable, loud and clear.
    Da’ ce am bai nene ?

  12. Pingback: Reclama BestJobs – Joburi JOBURI JOBURI pe pâine | Publicitate românească

  13. Pingback: Reclama Edenia Nuggets – 100% din piept de pui | Publicitate românească

Leave a Reply to PublicitateRomânească Cancel reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Change )

Google photo

You are commenting using your Google account. Log Out /  Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Change )

Connecting to %s