Diverta – o idee bună

Am trecut azi prin Mall Vitan și am văzut o mulțime de panouri și afișe care îi invitau la Diverta pe toți cei care au de făcut multe cadouri, dar sunt în pană de idei. Și mi s-a părut o poziționare foarte, foarte inspirată! De multe ori e greu să găsești un cadou când mai ai câte un sărbătorit răzleț pe parcursul anului, dar de Crăciun chiar se adună toate obligațiile!

Din ce văd eu pe site, par să acopere binișor o plajă largă de gusturi și bugete (deși unele chestii parcă-s un pic cam forțate – de exemplu, mânerul ăsta). Dar cine știe ce nevoi are fiecare? Apoi, în varianta online, s-au gândit bine și la o categorizare a potențialelor cadouri, ceea ce sigur vine în sprijinul căutătorului fără idei🙂. În magazin recunosc totuși că n-am intrat și nu știu dacă își ghidează clienții la fel de clar, dar din ce-mi amintesc eu despre magazinele Diverta, întotdeauna au stat bine la capitolul organizare.

Așadar, eu una aș fi foarte curioasă să aflu dacă ideea asta i-a ajutat. Categoric vânzările cresc natural în perioada sărbătorilor de iarnă, dar presupun că pot face comparații cu anii precedenți. Oricum, din punctul meu de vedere, Diverta s-a poziționat grozav și, mai mult, nu greșește cu nimic prin promovarea destul de agresivă în spațiile apropiate magazinului (deși, cel puțin în Vitan, unde am observat eu densitatea mare de afișe, cred că le-ar dăuna mult să n-o facă, pentru că sunt într-o zona ceva mai puțin vizibilă).

One thought on “Diverta – o idee bună

  1. Pingback: Reclama Cabernet Sauvignon Sâmburești – Un vin pe care îl înțeleg bărbații | Publicitate românească

Leave a Reply

