Reclama Das Welt Auto

Întâmplarea face că zilele astea mă tot chinui să găsesc o mașină de cumpărat, așa că mă atinge la fix reclama asta :D. Am deja mai bine de o lună de când caut activ, deci m-am uitat la sute de anunțuri, am văzut fizic vreo 10 mașini și cu 2 am ajuns și pe rampă, la verificare. Și șoc! Din minunate ce păreau, luate la bani mărunți erau vraiște sub capotă. Sincer, nu știu cum și cât de bine-și verifică parcul auto băieții de la Welt Auto, dar presupun că măcar la cele pentru care oferă garanție investighează bine problema… Personal, n-am ajuns la ei, dar s-ar putea să am mai multă încredere într-o verificare riguroasă de la un service obiectiv (să-i zicem). E drept că nu-i chiar ieftină verificarea asta, dar prefer oricând să dau câteva zeci de EUR pentru diagnoză completă decât niște mii pe o mașină care ar necesita ulterior alte reparații masive. Iar cine-și cumpără mașină doar pe bază de laudă a vânzătorului… Hai s-o zic frumos – se expune unor riscuri 🙂

Oricum, spotul în sine e foarte bun. Are umor și chiar reflectă foarte bine provocarea unei achiziții de mașină second:

[UPDATE] Na, ironie! Fix de la ei am cumpărat mașină, așa că am să mă plâng aici cu mare spor dacă am să întâmpin vreo problemă cu ‘mnealor 🙂

One thought on “Reclama Das Welt Auto

  1. Pingback: Reclama Hyundai i30 | Publicitate românească

Leave a Reply

