Reclama Milka Bubbly

Adevărul e că după ce-ai făcut istorie cu o campanie bună, e al naibii de greu să te menții și apoi aproape de ștachetă. Așa că bulele din asfalt rămân departe tare de marmota care învelea ciocolata în staniol. De fapt, cred că și uitam să scriu despre spotul ăsta dacă nu citeam la cineva pe Facebook un status care constata că ar fi o reclamă foarte neinspirată în condițiile în care în ultima vreme s-a discutat atât de mult despre cutremure.

Dar făcând abstracție de asta, ideea e cam forțată și mie cel puțin nu prea-mi inspiră tandrețe. Da, poate că bulele cu pricina te-ar trimite-n brațele pietonului de lângă, dar eu mă gândesc mai degrabă la o căzătură, o încurcătură, sau în orice caz nu la ceva de bine. Sunt sigură că se pot face reclame mult mai bune sub sloganul ”îndrăznește să fii tandru”…

One thought on “Reclama Milka Bubbly

  1. Cand am vazut-o, am zis ca au tras ceva pe nas :)) Intr-adevar, n-are nicio legatura cu milka=love (aka tandrete), cum s-au tot chinuit sa ne bage in cap cu ultimele reclame. Sigur, la sfarsit am inteles si eu ce era cu umflaturile din pamant. Pare o asociere isteata, dar… Nu. Fail. Cand se umfla pamantul sub tine si cazi sau te lovesti de ceilalti trecatori/stalpi/caldiri nu e un lucru bun. Punct😀

Leave a Reply

