Reclama tocmai.ro – Văru’ te rezolvă

Sâmbătă am încercat să-mi ascult playlist-ul din YouTube și m-a cam rezolvat văru’ înainte de fiecare melodie. Dar nu-i bai. Am toleranță mare la publicitate :). Apoi, am văzut azi un banner stradal mare de tot pe la Piața Iancului cu văru’, așa că mi-am amintit că-i musai să scriu și despre ‘mnealui. Și încep cu banner-ul, pentru că mi-a atras atenția că pe undeva exista un mesaj cu o bormașină, obiect prezent și-ntr-un spot pentru Mercador, iar asta îmi adâncește confuzia… Se pupă sau se bat? 🙂 Mercador.ro și tocmai.ro au apărut cam în același timp și la început eu le-am perceput platformele ca fiind aproape identice. Între timp s-au mai separat și vizual și funcțional, însă nu e deloc o idee rea să ai 2 site-uri mari pe același profil, așa că argumente pentru congruența dintre cele două am tot găsit. Pe de altă parte, și unii și alții au investit masiv în publicitate (inclusiv TV care costă o căruță de bani), iar cheltuielile astea pe 2 părți nu cred că se recuperează (deocamdată) din anunțuri, chiar dacă e content masiv și chiar dacă au probabil și niște servicii premium (anunțuri plătite să fie mai vizibile) etc.

Cât despre văr, sincer, nu-i deloc o idee rea. Ajunge unde trebuie pentru că-i foarte de-a noastră partea cu ”te rezolvă”, dar e și isteață prin referințele la Godafather (sau aici am înțeles eu că bate văru’ la costum). În rest, nu știu exact de ce au ales poneiul (poate ca să fie clar că găsești și aspecte mai exotice?), dar cu rochița cred că au făcut o alegere inspirată.

4 thoughts on “Reclama tocmai.ro – Văru’ te rezolvă

  1. Si eu am avut senzatia ca sunt mana in mana. Ok, se gaseste cineva sa trimita anuntul.ro la culcare, dar doi cu aceeasi idee, mai greu. In plus, inca o chestie comuna e lipsa reclamelor. Continutul premium e mult prea mic ca sa poata sa sustina o asemenea campanie, deci inca un motiv sa-i suspectez ca sunt mana in mana si sunt un mod bun de a aplica “Dero pe bani”. 😀
    In fine, parca imi plac mai mult reclamele de la Mercador. Varu’ asta prea aduce a bisnitarul din coltul blocului (cat de la costum o fi el). Asta ca tot vorbeam dincolo de sensul ala neplacut al lui “romanesc” 🙂

  2. Pingback: Reclama Autovit | Publicitate românească

  3. Pingback: Reclama imobiliare.ro | Publicitate românească

  4. Pingback: Reclama Tocmai.ro se mută pe OLX | Publicitate românească

Leave a Reply

