Reclama BRD – Credit de nevoi personale Express

Primul spot pe care l-am văzut a fost cel cu nunta și, chiar dacă mi s-a părut mai degrabă mai apropiat de cultura americană decât de maniera în care se desfășoară nunțile la noi, mi-a plăcut ideea de echipă și a avut și o execuție foarte prietenoasă:

Iar ceea ce mi-a plăcut am regăsit și în cealaltă reclamă (cea cu bucătăria), iar asta s-ar putea să fie mai aproape de noi, pentru că știu sigur că-n multe case bucătăria e centrul de comandă 🙂

În rest, mă bucur că băncile aleg din ce în ce mai mult să comunice foarte ”uman”…

4 thoughts on “Reclama BRD – Credit de nevoi personale Express

  1. Din pacate, se vede ca e facut afara. La noi nu exista bucatarie din asta uriasa decat la case, care case, ce sa vezi, n-au vecini perete in perete :)) Si nu, nici de duplexuri nu poate fi vorba, ca alea sunt facute la economie. Ideea cu echipa e insa simpatica.
    Cu adevarat romanesti sunt reclamele la Unicredit, daca nu ma insel. Haide, fratioare, o combinatie, ceva, mai amanam si noi evenimentul, ne intelegem, ce naiba :))

    • Deși sunt de acord că par să fie reclame făcute de (și pentru) alții, să știi că sunt și case de tip duplex 🙂 (vile gemene lipite). Iar despre Unicredit, bate un pic spre sensul ăla al lui ”românesc” care mie nu-mi prea place…

      [UPDATE]: Totuși, se pare că reclamele sunt făcute în România, de Leo Burnett. Bravo lor! Aș fi putut să jur că genul ăsta de imagine nu e de la noi 🙂

  2. Stiu ca exista, de asta am si specificat ca exclud si varianta duplex, fiindca alea n-au bucatarie de neam prost 🙂 Care bucatarie, de fapt, la inceputul filmarii de pe fereastra, e mult mai mica. In fine, au avut chestii mai importante de atins :))
    Ai dreptate, e sensul care nu ne place, dar firmele straine s-au adaptat si ne-au preluat limbajul, ca sa ajunga mesajul unde trebuie. “Ce, ma, ne grabim sau ce ???” Unii ne-au onorat si cu McMicul 🙂

Leave a Reply

