Selgros și carnea

Am citit de dimineață știrea asta și m-a îngrozit! E drept că n-am urmărit povestea de la început și poate că n-am toate datele, dar din articol mi-a rămas în minte foarte clar că, la un moment dat și într-un anumit magazin, Selgros a primit carne de pui alterată. Nu scrie foarte clar dacă a fost și comercializată (eu una sper că nu!), însă mi-e greu să cred că o asemenea informație nu va avea impact asupra vânzărilor Selgros, cu atât mai mult cu cât își fac de luni bune reclamă fix pe nișa carne.

De exemplu (cred că asta e cea mai recentă, deși sigur nu e cea mai reușită):

E drept că și-au tot făcut reclamă pe nișa carne de porc și au pe canalul de YouTube inclusiv asta:

Iar aici chiar e de apreciat transparența. Însă o știre care conține ”carne”, ”rânced”, ”alterat”, ”excremente” și ”Selgros” într-un singur paragraf lovește puternic în gradul de încredere și s-ar putea ca mulți să nu mai stea la discuții și să-și clarifice despre ce carne era vorba de fapt, ori dacă s-a comercializat până la urmă etc.

2 thoughts on “Selgros și carnea

  1. De aia e mai bine sa mancam porc :)) Damn, cine stie cate porcarii bagam in noi, reambalate si cu cine stie ce e in ele. Sa ne mai miram de ce ne imbolnavim de toate alea.
    Un pic de teoria conspiratiei, de dragul discutiei 😀 O ancheta de genul asta nu prea se face de pe o zi pe alta, asa ca s-ar putea ca situatia sa fi fost deja cunoscuta de Selgros, ba chiar sa fi fost implicati in cine stie ce masura. Cand au aflat de ancheta, au preferat sa-i dea in gat pe aia de le produceau profit cu carne naspa si s-au apucat din timp de campania cu carnea. Fiindca, acum, really, de cand am vazut prima reclama, acum cateva luni, am zis wtf, de cand vrea Selgros sa fie cunoscut ca magazinul cu cea mai buna carne ??? Doar nu e macelarie.

Leave a Reply

