Branding românesc – Koyos.ro

Mi-a sărit în ochi azi o dubiță albă pe care scria Koyos și mi s-a părut… ”Kuryos”😀. Am luat în calcul și varianta în care ar fi o franciză care n-a avut inspirația să facă muncă de documentare riguroasă înainte să intre pe piața din România, dar intrând pe site-ul lor, am văzut că sloganul e ”mai curajos”. Deci sunt de-ai noștri și au cu ce :)).

Bine, înțeleg că oamenii ăștia nu-s chiar de alaltăieri pe piață, dar eu n-am auzit de ei până acum. Însă mi-e greu să cred că, odată ce-am aflat de ei, am să-i uit. Categoric e un nume cu impact!🙂. Totuși, nu știu cât de multă încredere inspiră numele ăsta, deși aș presupune că o astfel de poziționare are un target bine delimitat.

Leave a Reply

