Cristiano Ronaldo și Herbalife


Întâmplarea face că nu mă omor nici după Cristiano Ronaldo (mi se pare peste măsură de infatuat, deși adevărul e că-i al naibii de bun la ce face) și nici după Herbalife (pentru că, după mine, sunt metode mult mai ok și mai puțin costisitoare de a slăbi). Dar nu pot să nu scriu despre acest nou parteneriat de imagine, în condițiile în care văd din ce în ce mai multe panouri stradale. De aici înțeleg că nu e un demers nou și nici nu e Ronaldo singurul sportiv cu care colaborează, dar parcă aș pune pariu că-i cea mai scumpă colaborare și nici panotaj stradal marca Herbalife n-am mai văzut până acum în România. De fapt, nici panotaj și niciun alt gen de promovare, deși poate asta ar fi explicabil prin sistemul destul de agresiv de vânzări.

Însă fiind ceva nou în peisaj nu pot să nu mă întreb de ce. Asocierea mea cu Herbalife (și pun pariu că majoritatea știu cam același lucru) e în termeni de prafuri care se transformă în shake-uri, iar astea înlocuiesc câte o masă și-s bune la slăbit. Totuși, dacă ar fi să fie vorba numai despre slăbire, parcă sportivii de performanță n-ar fi chiar cele mai credibile asocieri, pentru că-i clar că oamenii ăia se mențin în formă prin activitate fizică foarte intensă. Așa că eu aș zice că poate Herbalife încearcă să-și extindă target-ul de la persoanele care vor să slăbească (deși asta pare să fie o piață în continuă creștere) cu grupul celor care au grijă la o dietă echilibrată (teoretic produsele lor sunt făcute în așa fel încât să aducă în organism un aport ideal de nutrienți esențiali), cu un plus de accent pe stilul de viață activ (deși, la drept vorbind, mențiunea asta o au deja pe site și pentru categoria celor ce vor să slăbească, dar știu eu sigur că mulți sar peste indicația asta :)).

Oricum, eu una sunt un mare fan campaniilor care (direct sau indirect) instigă la mișcare. Prea ne învârtim în jurul scaunului, fie că-i la birou, la TV, într-un pub sau în mașină…

3 thoughts on “Cristiano Ronaldo și Herbalife

  1. Inainte de ronaldo a fost mesi, sau ceva de genul, alt fotbalist.
    Nu stiu ce produse o fi prin SUA ori Spania, clar e ca apeleaza mai degraba la efectul idolului care bea asa ceva, iar atunci se asteapta ca un intreg stadion sa savureze la meciuri shake-uri dulci, mai degraba pentru energie decat cele de slabit!🙂

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s