Campanii altfel

Deși stau în București, zilele astea sunt în deplasare. Dar chiar și dacă aș fi fost în București, tot nu prea am treabă pe magistrala Pipera-Berceni. Însă chiar și-n condițiile astea, tot am auzit din multe părți despre campania asta făcută de Julius Meinl, cu post-its și poezie contemporană.

Și sinceră să fiu, nu pot să spun că mă omor după autori sau după genul liric în general. Ba nici cafea nu prea beau (deși ciocolata caldă Julius Meinl e sublimă :D). Dar îmi place grozav orice campanie caută să iasă un pic din tipar! Îmi închipui că e dificil să faci campanii ”altfel”, începând cu ideea potrivită, continuând cu autorizații (și alte complicații birocratice) și terminând cu implementarea efectivă (logistică, grad mai mic de control asupra desfășurării etc.). Însă eu sunt convinsă că merită și, per total, aș pune pariu că e o investiție a naibii de bună, pentru că niciun fel de publicitate nu bate clasicul ”word of mouth”…

În rest, Dumnezeule! De ce se mai pun pliante în poștă?! Comportamentul meu de consumator e de tipul apucat-aruncat, fără niciun fel de pauză între ca să răsfoiesc și să am vreo revelație vizavi de super-oferta de salam de la Billa, bormașina la reducere de la Dedeman etc. Sau, oho, de când nu m-am mai uitat concret pe un flyer primit în brațe pe stradă, ori pe vreo broșură agățată de clanță!

2 thoughts on “Campanii altfel

  1. Pingback: Campania ROM – Răzbunarea va fi dulce | Publicitate românească

  2. Pingback: Un nou magazin Mega Image :) | Publicitate românească

Leave a Reply

