Reclama Pokerstars – Toma (Tomi) Coconea

Nu știu voi, dar eu am urmărit cu sufletul la gură pentru al treilea an consecutiv competiția Red Bull X-Alps. Și țin minte că în 2011 m-au prins ultimele 2 zile din concurs la mare, motiv pentru care mă tot foiam între plajă și o sală de internet ca să văd ce mai face Toma. Iar asta spune ceva, pentru că, să fim serioși, într-un ”Internet Cafe” cred că nu mai intrasem de prin 2003 sau ceva de genul ăsta. Bine, nu prea știu cum să vă explic de ce, cât și cum te prinde competiția asta. E ceva ce se experimentează și atât. Însă cred că e ușor de înțeles de ce mi se pare o provocare extraordinară să urci 10-20-40 sau poate chiar 100 km într-o zi și, per total, să cumulezi aproximativ 1000 km de mers pe jos sau de zbor cu parapanta în doar câteva zile.

Așa că respectul pe care-l am pentru Toma se justifică pe deplin, cu atât mai mult cu cât a ieșit de mai multe ori pe locul al doilea. Și mă bucur grozav că în fiecare an pare să fie din ce în ce mai cunoscut evenimentul și în România, mă bucur că din ce în ce mai mulți români știu cine este Tomi Coconea și, în consecință, parcă de la an la an se mai adună sponsori.

Ei bine, printre sponsorii din 2013 au fost și cei de la PokerStars, așa că poate nu-i de mirare că atletul apare într-o serie de spoturi. Totuși, eu una am mari dificultăți în a-l asocia cu pokerul🙂. Trebuie să mă așez și să analizez și abia apoi să trag poate niște linii între poker și paragliding pe mediana risc calculat. Însă potrivit sau nu, cred că e posibil ca reclama asta să-i crească mai mult notorietatea și asta n-are cum să nu mă bucure. Zău că merită! Omul ăsta chiar face performanță și ar trebui să fim al naibii de mândri că-i de-al nostru!

Aproape că mi se pare nepotrivit ca pe lângă el să mai apară în spoturile PokerStars pentru Tag&Go Răzvan Fodor și Sorin Bontea, dar presupun că fiecare atrage un anumit segment de audiență:


Totuși, trecând peste simpatiile proprii, nu prea înțeleg de ce nu le-au făcut celor 3 texte sensibil diferite, nuanțate după specificul fiecăruia…

Leave a Reply

