Reclama Orange – Millidge și Doig la coafor

Din moment ce Ghiță e atât de popular și pune Vodafone-ul pe buzele tuturor (la momentul ăsta, ultima senzație pare să fie video-ul cu Buferincul), era de așteptat ca Orange să contra-atace. Și a făcut-o, firește, cu cele mai cunoscute mascote ale sale – Millidge și Doig. Tura asta merg la coafor și testează fiecare câte ceva ieșit din comun. Iar la final sunt sigură că pot să aprecieze spotul și cei care aveau deja o afinitate implicită pentru cei 2 ori sunt ușor de amuzat vizual, dar și cei care apreciază un slogan mai fin de tipul ”ce-ți trece prin cap”:

Singurul aspect discutabil e proporția dintre elementul care atrage și elementele informative. Parcă e prea mult discurs la final (jumătate din spot), deși probabil că e de înțeles că-i musai să fie clare și beneficiile ofertei.

4 thoughts on “Reclama Orange – Millidge și Doig la coafor

  1. Mie personal, mesajul mi-a intrat pe o ureche si mi-a iesit pe cealalta si si alte zeci de reclame de la vodafone sau orange sau cosmote.
    Prin urmare se lasa deoparte seriozitatea si se pune accentul pe comic si cat de memorabile sunt personajele.
    In rest, daca te intereseaza oferta intri pe situri ori intrebi prietenii.. zic eu

    • Nu pot să te contrazic neapărat și poate că o să sune tâmpit asta (considerând specificul blogului și pasiunea mea pentru domeniu în general), dar nu-mi amintesc ultima dată când am văzut o reclamă și-am zis ”hai că vreau să încerc asta! Mâine/Mai târziu mă duc să-mi iau!”. Și dacă s-a întâmplat vreodată asta, era sigur vorba de o prostioară, ceva de ronțăit, ceva ieftin, mă rog, ceva fără angajament de durată. De fapt, nici nu cred că ar fi o așteptare prea realistă din partea celui care a comandat reclama. Scopul cred că e mai degrabă de cursă lungă – ori să-ți facă numele cunoscut dacă e un produs nou, ori să-ți facă numele mai familiar dacă e deja pe piață, ori altceva din gama cu bătaie lungă.

      Dar pe lângă toate astea, eu încerc să-mi amintesc constant de faptul că e o mare greșeală să cred că-s destui ca mine. Ne uităm la noi, ne înconjurăm cu alții compatibili și așa ne păcălim că-i și restul lumii. În realitate însă, diversitatea e infinită🙂

      • Te aprob in totalitate, majoritatea reclamelor de genul acesta, cumva se vor a fi in subconstienutul tau, de genul…” ciobanul…. de unde era ciobanul ala…aaa de la vodafone”. Sub forma comicului de situatie se introduc mesajele de tipul bla bla, nu stiu cat isi fac efectul, dar adevarul e ca trebuie chiar sa te intereseze produsul respectiv ca sa fii atent la reclama si chiar sa te faca sa ii urmezi pasii.🙂

Leave a Reply

