Reclama Pilot Frixion

Sinceră să fiu, ideea de produs mi se pare foarte bună, dar cred că am depășit atât de mult segmentul de vârstă targetat de spot, încât nu mă impresionează câtuși de puțin. Am vaga senzație că nici dacă ar fi să-mi scad 10 ani din vârstă nu m-ar atinge grozav, dar cine știe? Am avut și eu o vreme în care citeam Cool Girl și Bravo Girl 🙂

Așa că, dacă ar fi să fac un efort și să ies din personajul meu actual și să presupun că aș avea 15 ani, există o probabilitate semnificativă să pot deveni fan Lala Band și implicit a asocierilor sale. Deci e foarte posibil ca mesajul să ajungă într-o formulă extrem de eficientă la core-target, mai ales pentru că e vârsta bilețelelor și a nesiguranței (nesiguranță pentru care e mană curată opțiunea de a scrie și rescrie fără urme brutale ;))

PS: De asemenea, pot să apreciez că a rulat cu mare spor în perioada promoțiilor ”back to school” 🙂

PPS: Și mai pun la socoteală și faptul că e destul de curajos să investești într-o reclamă TV pentru pixuri.

Advertisements

5 thoughts on “Reclama Pilot Frixion

  1. Pingback: Reclama Pilot – Pixuri cu personalitate | Publicitate românească

    • Claudia, n-am auzit și, sinceră să fiu, n-am folosit niciodată nici Pilot. Dar dacă ar fi să-mi doresc genul ăsta de produs e de datoria mea să-mi fac temele și să sondez piața ca să văd ce alternative am 🙂

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s