Vodafone și ciobanul Ghiță

Ei bine, indiferent ce părere am avut eu despre spot, se pare că ciobanul Ghiță a devenit un personaj foarte, foarte popular, ceea ce înseamnă că Vodafone a dat lovitura🙂. Are șanse să rămână în folclor cum a rămas și marmota care învelea ciocolata în staniol și asta e o chestie foarte, foarte rară în publicitate. Habar n-am dacă au gândit lucrurile așa de la bun început sau pur și simplu s-au urcat pe val când au primit primele semne că Ghiță are priză la public, dar vă anunț că ciobănașul are și pagină de Facebook, iar în momentul în care vă scriu asta are inclusiv 115.000 like-uri… Și mai importantă decât numărul în sine e interacțiunea de pe pagina cu pricina, ceea ce iar e un mare ”win”🙂. Sigur că e multă controversă vizavi de autenticitatea personajului, sigur că sunt și multe comentarii tâmpite. Dar lumea chiar pare să aprecieze postările lui Ghiță, postări care sunt un mix destul de bine gândit de umor brut, naționalism, tradiționalism și filozofie naivă😀

One thought on “Vodafone și ciobanul Ghiță

  1. Pingback: Reclama Vodafone – Șoferul de tir | Publicitate românească

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s