Mesaje publicitare de la meciurile Naționalei

N-am fost atentă dacă a fost afișat mesajul ăsta și la meciul de aseară cu Turcia, dar la meciul cu Ungaria am văzut sigur un mesaj ciudat de la Sensiblu – ”o farmacie pentru fiecare”. Sunt sigură că ideea e că, oricine ai fi, orice buget ai avea și orice nevoie te-ar aduce pe acolo, în farmaciile Sensiblu vei găsi ce-ți trebuie. Dar sinceră să fiu, primul meu gând a fost ”vai de mine! Și-așa sunt nșpe mii de farmacii peste tot. Cum ar fi să fie, la propriu, câte una pe cap de locuitor?”. Mai în glumă, mai în serios, presupun că un mesaj afișat pe marginea terenului în timpul unui meci al Naționalei nu e chiar ieftin, deci m-aș aștepta la mai multă grijă vizavi de construcția lui🙂

În contrast, acesta mi se pare un mesaj foarte bine construit, de la idee până la detaliile vizuale și coloana sonoră din spot:

Eu mă uit la fotbal, dar nu breau bere, însă cred că reclama asta poate să te atingă cât de cât și dacă nu ești microbist absolut deloc și mai ești și militant anti-alcool. Are spirit naționalist, referințe la istorie și tradiție, are emoție și genul ăla de melodie înălțătoare.

PS: De fapt, Timișoreana se mișcă bine pe toată linia. Am văzut ieri că a postat ceva isteț vizavi de un subiect foarte ”pe val”:

Leave a Reply

