Campania Mercador – Pune anunț pe Mercador și găsești cumpărător

Sunt 4 spoturi (deci investiție serioasă), dar preferatul meu e cel cu bormașina. Pe lângă faptul că mai toată lumea poate să empatizeze ușor cu ideea de vecini deranjanți, privirea domnului din spot e ”priceless”. A trezit în mine amintirea tuturor vecinilor săriți de pe fix pe care i-am avut în viața asta 🙂


În plus, cred că piața uneltelor second-hand e în creștere, deci a fost o alegere bună.

Apoi, o altă categorie bună pentru promovare a fost cea a imobiliarelor. Și în ciuda faptului că inclusiv sloganul se referă la un ”cumpărător”, într-adevăr mi se pare mai inspirat să facă o reclamă pentru nișa chiriilor, pentru că e o piață mult mai activă (deci mai multe anunțuri, de regulă mai atent construite, cu mai multe detalii și aproape mereu cu poze, deci mai mult content pentru site) și cu mult mai mulți ”jucători” (în niciun caz nu sunt la fel de multe cereri pentru un apartament la vânzare ca pentru unul de închiriat, deci vorbim și de mai mult trafic). Spotul în sine e așa și-așa și nici nu înțeleg de ce au folosit tipologia asta de individ, dar până la urmă cred că publicul va rămâne cu ideea că se pot posta asemenea anunțuri pe platforma Mercador, deci probabil că va servi rezonabil scopul:


Băiatul cu mașina… Săracul 😀 Ce prost a înțeles el ideea de ”bărbat care ajunge unde trebuie” :)) Dar important e că acum își caută mașină, nu? 🙂 Oricum, piața românească e mare consumatoare de mașini second, dar parcă-mi vine să cred că au construit scenariul foarte intenționat cu acest mega-naiv ca să insinueze ideea unei potențiale super-afaceri, pentru că-i plină lumea de fraieri naivi:

Iar băiatul cu bicicleta… Nu știu ce să zic. Am observat că e un trend puternic pro-bicicletă, dar nu știu dacă merita chiar un spot separat. Și din punctul meu de vedere e și cel mai slăbuț, inclusiv la capitolul poveste. Însă e bine de știut că găsiți și asta pe Mercador.ro 🙂

7 thoughts on “Campania Mercador – Pune anunț pe Mercador și găsești cumpărător

  1. va rog sa nu mai dati reclama cu bormasina pe nici un post de televiziune ,sau schimbati actorul.E oribila ,mai ales cand isi da ochii peste cap.Am un copil de 1 an si o luna si de cand a aparut reclama asta mereu se sperie si plange de nu se mai opreste de frica.Faceti ceva ,va rog

    • Alina, eu n-am niciun fel de cuvânt de spus vizavi de difuzarea reclamei cu pricina. Și să nu te superi pe mine, dar dacă vorbeai serios despre sperietura copilului, aici cred că ai control asupra stimulilor la care e expus…

    • Ioan, din păcate, eu, de aici, nu prea am cum să te ajut :). Dar sunt sigură că, dacă te uiți bine, găsești un formular de contact pe undeva prin site-ul Mercador ca să transmiți problema cuiva care chiar te poate îndruma corespunzător.

  2. Pingback: Reclama Autovit | Publicitate românească

  3. de regula cam toate reclamele romanesti sunt niste mizerii lipsite de originalitate, realizate de niste designeri slabi pe conceptul clientului, ca are el idei, sugestii si indicatii pretioase .. shit in, shit out

    • Pot să-ți respect părerea (deși tind să resping implicit generalizările), dar nu pot să fiu de acord cu tine. Ba, din contra, în ultima vreme parcă am văzut din ce în ce mai multe reclame bunicele (de la concept la audio și video). În rest, habar n-am cum arată domeniul din interior și eu una n-am niciun fel de informație solidă vizavi de cât de mulți clienți își impun ideile prețioase și cât de mult țin la asta…

Leave a Reply

