Reclama AVON – Mascara Mega Effects

La un moment dat în viața asta am fost și eu reprezentant AVON și țin minte că la trainingul inițial mi s-a explicat despre rimel că, în principiu, e doar de 3 feluri: rezistent la transfer, pentru ochi sensibili și restul. Iar restul ăsta, indiferent ce promitea, de fapt nu reușea nimic mai mult decât să încarce genele cu cantități mai mici sau mai mari de polimeri, fără cine știe ce diferenă notabilă de compoziție. Din experiența mea de consumator, rimelul de la AVON mi s-a părut întotdeauna foarte, foarte prost. Însă tot din experiența de consumator mărturisesc că diferența reală nu pare să fie între substanțele pigmentate, ci între periuțe, iar periuțele de silicon le lasă foarte în urmă pe cele ”clasice”. De fapt asta credeam până la ultima achiziție, când un rimel (paradoxal, de la Rimmel) cu periuță de silicon s-a dovedit a fi cel mai prost dintre toate cele pe care le-am avut vreodată și asta pentru că încarcă genele exagerat de mult (deși, uitându-mă pe stradă, s-ar putea să fie posibil ca acest efect să fie foarte, foarte dezirabil pentru multe consumatoare).

Punând toate astea la un loc și ținând cont de faptul că au trecut ani buni de când mi s-a spus povestea aia despre rimel (deci să zicem că poate a mai evoluat ”tehnologia”), trebuie să recunosc că periuța asta nouă, într-adevăr foarte diferită de ce mai există pe piață, mi-a cam trezit interesul și poate că am să-i dau o șansă la un moment dat. Oricum, e clar că se detașează net de concurență și stârnește curiozitatea, așa că e o idee bună de produs. Reclama în sine nu e ”WOW!” și, așa cum era de așteptat, pune accent pe trăsătura distinctivă, dar în rest nu se îndepărtează prea mult de linia clasică a reclamelor la rimel:

Leave a Reply

