Branding românesc – Farmaciile Richter

N-a fost greu să remarc în București farmaciile Richter, pentru că de la bun început mi s-a părut un nume nefericit într-un oraș cu risc seismic semnificativ. Și culmea e că farmaciile cu acest nume par să fie mai degrabă în centru, fix în clădiri vechi și (potențiale) purtătoare de buline.

Însă mi-am făcut temele înainte să scriu despre asta aici și s-ar părea că istoria farmaciilor Richter începe în Ungaria, undeva prin 1901 și, nu-i așa, întotdeauna ne sună bine afacerile cu tradiție (poate pe bună dreptate pentru că au trecut testul timpului)? De asemenea, înțeleg că farmaciile cu pricina nu doar că nu sunt numai în București, dar și în alte țări, chiar și pe alte continente (nu neapărat o surpriză având în vedere cum merg lucrurile în industria farma de ceva timp).

Așa că, per ansamblu, poate că ar fi fost peste mână ca în București să se răspândească farmaciile Richter sub alt nume. Însă chiar și peste mână, eu una tot fac o asociere foarte, foarte neplăcută, dar poate că-s eu mai preocupată decât alții de potențialele cutremure devastatoare…

Leave a Reply

