Campanie Crucea Roșie – Visul lor, coșmarul tău

E un spot despre care vreau să scriu de câteva luni, dar nu e de găsit nicăieri. Și e mare păcat pentru că e foarte bine făcut. Sau cel puțin asta reușesc să-mi amintesc, căci am dat peste el o singură dată. De fapt, imediat după vizionare l-am căutat online și la vreme aia nici măcar n-am găsit vreun rezultat relevant pentru ”visul lor, coșmarul tău”. Între timp văd că au apărut timid 2 referințe spre Crucea Roșie. Și iar e păcat. Eu sunt absolut sigură că s-ar fi propagat frumos pe Internet, pentru că mie mi-a rămas în cap deja de câteva luni și asta după o singură ”expunere”. Dar cum să cer așa ceva când (din nou spun din păcate) nici pe site nu apar prea multe informații, iar în momentul în care scriu asta link-ul spre ”Despre campanie” duce la un mesaj de eroare – ”Ups! Pagina nu a fost găsită. Încercați și varianta de căutare de mai jos”. Nici nu e de mirare că site-ul a contorizat până acum fix 98 de formulare descărcate, ceea ce sunt sigură că e foarte puțin.

Însă oricâtă frustrare mi-ar genera promovarea asta defectuoasă, orice cauză a Crucii Roșii merită susținută, așa că vă invit să vă gândiți și voi dacă nu merită cei 2% din impozitul vostru pe venit, 2% pe care oricum îi dați undeva, fie că alegeți destinatarul sau nu.

Leave a Reply

