Reclama Cosmote – Duckadam

Știu că am să-i supăr pe unii cu asta, dar mie nu mi se pare senzațional spotul ăsta. Poate pentru că au ridicat mult ștacheta în trecutul recent și e dificil să tot scoți pe bandă reclame foarte bune? Poate că e prea lung dialogul? Nu știu…

În rest, să fiu bine înțeleasă, îmi place linia pe care merg campaniile Cosmote din ultima vreme: îmi place că pun accent pe oameni cu adevărat valoroși, îmi place că-și dau silința să transmită emoție autentică și îmi place inclusiv ideea din substratul spotului despre care vorbesc aici. Dar senzația mea este că n-a ieșit chiar tot ce putea să iasă:

Leave a Reply

