Reclamă BRD – Cumpărămisește

Timpul pe care-l petrec eu în fața televizorului e destul de limitat, dar măcar pentru nobila muncă pe care o depun aici mă mai plantez din când în când în fața cutiei negre și studiez oferta de reclame. Doar că, din când în când, mai vin pe la ai mei și, deși ei se uită la TV semnificativ mai mult, tata e alergic la reclame. Cum apare pauza publicitară cum se năpustește asupra telecomenzii și mă lasă pe mine fără idei. Din fericire, radioul e deschis mai tot timpul în bucătărie, așa că pot să compensez cât de cât. Cel puțin cu ideile, pentru că spoturile în sine n-am nicio șansă să le găsesc online și să le împrumut aici. Cred că și pentru spoturile TV reușesc să găsesc abia 1 din 5 căutate, așa că…

Oricum, să știți că eu m-am străduit să găsesc spotul radio cu BRD și cumpărămisirea, dar nu e de găsit. Însă nu-i musai să mă credeți pe cuvânt că au inventat conceptul ăsta, pentru că l-au pus la loc de cinste și pe site. Ei bine, cumpărămisitul ăsta e un hibrid între cumpărat și economisit și nu e o idee chiar rea, dar nici extracepțională (na, ăsta-i hibridul meu între extraordinar și excepțional). Și vorbesc stric despre sonoritate – e o idee isteață, dar ceva nu-mi sună bine (prea multe consoane ”pline”?). Iar despre produs nu vă spun, de-al naibii, decât ce au preluat toate site-urile de știri financiare – ”BRD importă obiceiurile americane în ceea ce privește economisirea și lansează un serviciu …”.

Leave a Reply

