Reclama Romtelecom Business Solutions – Afacerea ta online


Mie mi se pare un umor forțat că, na, jocul de cuvinte nu-i chiar subtil. Însă la fel de adevărat e că probabil nu sunt eu în core-target, iar publicul căruia i se adresează s-ar putea să ”guste” genul. Dar chiar dacă aș pune între paranteze hazul și gradul de atractivitate al reclamelor, pot să estimez că mesajul ajunge unde și cum trebuie, pentru că se repetă de multe, multe ori conceptul-cheie ”afacereataonline”. Chiar nu cred că poți să nu reții numele 🙂

Apoi, mărturisesc că am avut o surpriză plăcută când am intrat pe site. Are design aerisit (bonus bunicel pentru usability), culori prietenoase, pare ușor de folosit, are și tutoriale (inclusiv video) etc. Iar dacă e să mă gândesc cât de populară (și cât de repede a devenit atât de populară) platforma wix.com, aș zice că Romtelecom a avut o inițiativă bunicică. În plus, îți povestește câte ceva și despre promovare în sine (fie că e prin materiale printate sau e-mail marketing) și-ți și pune la dispoziție niște instrumente în acest sens.

Așa că, per total, spoturile sunt ”așa și-așa”, dar serviciul chiar pare ok.

Leave a Reply

